نکاتی درباره قانون جذب

نکاتی درباره قانون جذب

نکاتی درباره قانون جذب که شاید ندانید

یکی از نظریه های مشهور که امروزه افراد زیادی را از تمامی کشورها به خود جلب کرده است، قانون جذب است. با دانستن نکاتی درباره قانون جذب و به کار گیری آنها افراد می توانند به شادی، سلامتی، ثروت و تمامی خواسته های خود برسند.

قانون جذب میگوید هر فکری که از ذهن ما می گذرد دارای انرژی است و ما با فکر کردن به کائنات انرژی ساطع می کنیم و کائنات انرژی ای از همان جنس را به ما بر خواهند گرداند.

نکاتی درباره قانون جذب وجود دارد که آگاه بودن از آنها به شما کمک می کند تا برنامه ریزی بهتری برای رسیدن به خواسته هایتان داشته باشید.

چه نکاتی درباره قانون جذب وجود دارد؟

  1. قانون جذب تحت هر شرایطی و در تمامی مکان ها در حال عمل است و حتی یک لحظه هم از حرکت باز نمی ایستد.
  2. ما همواره با فکر کردن و تمرکز در مورد یک موضوع در حال کار کردن با قانون جذب هستیم.
  3. قانون جذب، همچون قانون جاذبه زمین که فارغ از هر ویژگی اجسام، همه چیز را چه کوچک و بزرگ به خود جذب میکند، کاری به این ندارد که افکار شما از چه جنسی است، خوب یا بد به سمت شما و زندگی شما روانه می کند.
  4. شما هرگز قادر نخواهید بود که این قانون بزرگ را متوقف کنید. شما موجودی هستید که با فکر آفریده شده اید و کلید طلایی استفاده از این قانون، مدیریت فکر و ذهن است.
  5. ابزار مهم دیگر کار با قانون جذب، احساس است. در هر لحظه این فکر شماست که به شما نشان می دهد در مسیر خواسته ها هستید یا در خلاف جهت آن در حال حرکت هستید. با شناسایی احساس خوب یا بد خود و کنترل آنها می توانید از قانون جذب در جهت رسیدن به خواسته ها و موفقیت استفاده کنید.
  6. همواره ارتعاشات مشابه یکدیگر را جذب می کنند. همواره ارتعاشات مشابه که در راستای یک موضوع یا خواسته در حال حرکتند یکدیگر را جذب می کنند. برای توضیح بیشتر باید گفت که یک انسان ساکن و بدون حرکت به اندازه یک انسان پویا که در جهت خواسته هایش مدام در حال فعالیت است آن طور که باید و شاید نمی تواند این نیروی بزرگ را در جهت رسیدن به خواسته هایش به کار گیرد. البته درست است که فکر کردن و نیروی تفکر ابزار طلایی و لازم برای کار با این قانون محسوب می شود اما در نظر داشته باشید که کائنات نیروی شگفت انگیز و مثبت خود را همواره به سمت و سوی موجوداتی گسیل می دارند که همسو و هم جهت با آن ها در تلاش و تکاپو باشند.

لازم به ذکر است که این امر کاملا بدیهی است که شما در آغاز کار با این قانون نتوانید چندان عالی عمل کنید، اما با تلاش مستمر و تمرین و حفظ ارتعاشات مثبت و با مدیریت ذهن خود به یاری خداوند خواهید توانست شاهد نتایج عالی در زندگی خود باشید و زندگی شاد و متفاوتی را تجربه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

مایل به شرکت در بحث هستید؟
در صورت تمایل مشارکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *