سومبات هاکوپیان

زندگینامه سومبات هاکوپیان موسس هاکوپیان

سومبات هاکوپیان موسس هاکوپیان

سومبات هاکوپیان موسس هاکوپیان که در زندگینامه افراد موفق امروز گروه مدیر ذهن به بررسی آن میپردازیم با وجود فراز و نشیب ها و ناشناخته بودن اولیه این شرکت موفق به دریافت جایزه های بین المللی و داخلی زیادی شده است. که این ها همه به دلیل کیفیت بسیار خوب این برند بوده است.

سومبات هاکوپیان ایرانی ارمنی تبار که در سال ۱۳۲۳ متولد شد موفق شد در سال ۱۳۴۹ با سرمایه بسیار اندکی هاکوپیان را  تاسیس کرد. شرکت هاکوپیان امروز یکی از بزرگترین شرکت های تولید و طراحی پوشاک آقایان در ایران میباشد.

سومبات از آکادمی مولر در آلمان تحصیل میکرد و در دانشگاه هنر استاد رشته طراحی میباشد. او در روزنامه هم کار میکرده و مقالات زیادی در رابطه با طراحی به چاپ رسانده است.

هاکوپیان بعد از چند سال به شهرت و موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد و توانست افتخار اولین ژورنال مد داخلی در ایران را به خود اختصاص دهد.

سومبات هاکوپیان به خوبی دریافت که مهم ترین عامل موفقیت در کسب و کار این است که خلاقیت و نو آوری داشته باشد و بتواند با شناخت نیاز جامعه به برطرف کردن آن و خلاقیت بپردازد.

قوانین موفقیت سومبات هاکوپیان

سومبات هاکوپیان در طی این چند دهه با کسب تجارب بسیار در زمینه کارآفرینی و تولید به اصول و قوانینی دست پیدا کرده است که به جوانان توصیه میکند که با رعایت آن در کسب و کار خود به موفقیت بسیار برسند.

  1. صداقت با مشتری

یکی از مهمترین چیزها در موفق شدن یک کسب و کار این است که با مشتریان صادق باشیم. اگر بخواهیم صادق نباشیم و جنس بدون کیفیت به مشتری بدهیم شاید بتوانیم تا چند سال فروش خود را با درآمد خوب گارانتی کنیم اما مطمئنا به شکست خواهیم رسید و دیگر مشتری های خود را از دست خواهیم داد.

  1. مشتری مداری

از دیگر اصول او در زمینه رفتار با مشتری، مشتری مداری میباشد که تلاش خود را کرده است که افراد در مجموعه هاکوپیان در رفتار با مشتریان رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده و در طراحی ها ابتدا منافع و رضایت مشتری را ملاک خود قرار دهند.

  1. خلاقیت و نو آوری

از دیگر اصول هاکوپیان خلاقیت و نوآوری است که با توجه به نیاز مشتری و متناسب با سلایق مشتری ها و بررسی بازار و محصولات به خلاقیت ها و نوآوری هایی دست بزنند که مطمئنا مورد توجه مشتریان قرار میگیرد و بازتاب آن را مورد بررسی قرار میدهند.

هاکوپیان میتواند با شناخت سلیقه مشتریان و با تلفیقی از پوشاک مدرن و پوشاک کلاسیک طراحی هایی را خلق کند که با استقبال مشتریان رو به رو شود. اینها نتیجه نزدیک به پنجاه سال تجربه است که با شناخت نیاز مشتری بهترین طراحی ها را انجام میدهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

مایل به شرکت در بحث هستید؟
در صورت تمایل مشارکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *