زندگی نامه یونس ژائله

زندگی نامه یونس ژائله مالک شرکت شیرین عسل

زندگی نامه یونس ژائله ، بنیان گذار

زندگی نامه یونس ژائله یکی از سری مقالات زندگینامه افراد موفق است قصد داریم یکی از موفق ترین کارآفرینان ایرانی و بنیان گذار شرکت شیرین عسل را تقدیم شما عزیزان کنیم. یونس ژائله یکی از افراد موفق ایران و جهان است. ایشان متولد سال ۱۳۴۱ در تبریز و در یک خانواده پر جمعیت به دنیا آمد. پدر او نظامی بود و دائم به شهر های مختلف نقل مکان می کردند. با شروع جنگ یونس به جبهه می رود و به مدت ۲۴ ماه در کردستان خدمت میکند. او وارد دانشگاه علوم پزشکی می شود تا در رشته بیهوشی درس بخواند. هم زمان یک مغازه کوچک اجاره می کند و شروع به فروش مواد غذایی می کند.

زندگی نامه یونس ژائله ، شروع فعالیت جدی

او فعالیت تولیدی و اقتصادی خود را در یک شرک صنعتی کوچک در تبریز با تاسیس یک واحد کوچک تولیدی شروع کرد و هم اکنون که به موفقیت دست یافته و صاحب یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی بیسکویت و شکلات در ایران با نام شیرین عسل میباشد. او نبوغ تجارت و فروش خود را با خرید شرکت های مختلف و تاسیس شرکت ها به معرض نمایش می گذارد. وی شرکت سالمین را خرید و شرکت های مختلفی در زمینه فراوری شکلات تاسیس کرد. هم اکنون کارکنان شرکت ها و فروشگاه های محصولات او او به نزدیک به ۹۰۰۰ نفر می رسد. روزانه تریلی های زیادی از آذربایجان شرقی محصولات شرکت های او را به سراسر ایران و کشورهای مختلف می برند. صادرات محصولات او به بیش از ۶۰ کشور خارجی انجام می پذیرد.

زندگی نامه یونس ژائله شروع فعالیت
یونس ژائله ۶ سال پیاپی صادر کننده نمونه کشوری شد. و اولین کارآفرین نمونه ملی بود و بارها به بهانه خدمات ارزشمندش به کشور مورد تکریم و تقدیر مسئولان کشوری قرار گرفته است. او در همایش تجارت کشورهای اسلامی به عنوان تنها نماینده کشور جمهوری اسلامی ایران و یکی از ۹ نخبه اقتصادی جهان اسلام مورد تقدیر قرار گرفت.

زندگی نامه یونس ژائله ، شرکت شیرین عسل

شرکت شیرین عسل تولید کننده محصولاتی همچون بیسکویت، شکلات، تافی، ویفر، آب نبات، انواع شیرینی جات و … می باشد. این شرکت بزرگ واقع در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز است و بزرگترین صادر کننده شیرینی و شکلات در میان شرکت های ایرانی است. با سرمایه گذاری عظیم خود در زمینه تولید مواد اولیه تا بسته بندی محصولات و با شعار “از دانه تا قفسه” مجموعه خود را هر روز وسیع تر می کند. همچنین یکی از سرمایه گذاری های این شرکت خرید شرکت های در حال نزول و گسترش آنها می باشد. که آنها را روز به روز به پیشرفت بیشتری می رساند.

1 پاسخ
  1. هرمز ماهی
    هرمز ماهی says:

    سلام و درود بر شما

    مقاله آموزشی خیلی خوبی بود از مطالعه آن واقعا لذت بردم.

    امیدوارم همیشه مقالات آموزشی خوب تون به صورت منظم تولید بشه تا بتونیم ازش نهایت استفاده رو ببریم.

    با ارزوی موفقیت و کامیابی برای شما و تیم قدرتمند تون.

    پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

مایل به شرکت در بحث هستید؟
در صورت تمایل مشارکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *