راههای ایجاد انگیزه در زندگی

راههای ایجاد انگیزه در زندگی خود

ایجاد انگیزه سن و سال نمی خواهد

در این متن همراه من شو تا با ایجاد انگیزه در خود و تلاش به تمام خواسته هایت برسی. من راه های فوق العاده ای برایت آورده ام که اگر آن ها را در زندگی خود به کار ببری انگیزه ات برای رسیدن به خواسته ها افزایش خواهد یافت. با کاربرد این راه ها زندگی ات را متحول کن. توجه کن تاثیرات شگفت انگیز این راه ها را با تمرین هر روزه خواهی دید. برای موفقیت تمرین و تلاش کن.

همه ما با خیلی از آدم ها مواجه شده ایم که وقتی سن شان از سی سال بیشتر می شود می گویند از ما دیگر گذشت. دیگر قدرت جوانی را نداریم که چنین و چنان کنیم. وقتی به آن ها پیشنهاد ادامه تحصیل داده می شود می گویند نه ممکن نیست. مغزمان دیگر به خوبی جوانی نیست. به راستی چه اتفاقی افتاده است؟ خیلی از ما فکر می کنیم که با افزایش سن، رشد مغز متوقف شده و این بار فقط رشد نزولی خواهد داشت. یعنی نه تنها چیزی اضافه نمی شود بلکه قدرت گذشته خود را از دست خواهد داد.

من می خواهم این راز را با شما در میان بگذارم.

هیچ دلیلی برای پیر شدن وجود دارد جز ذهن شما. قانون جذب بیان می کند که هر چیزی را که بخواهی می توانی به دست بیاوری. شعر معروف ز گهواره تا گور دانش بجوی بیانگر این است که قدرت ذهن انسان هیچ وقت کاهش پیدا نمی کند.

این انگیزه است که انسان را هر روز جوان تر می کند. اگر من در زندگی انگیزه ای مهم و بزرگ داشته باشم نه تنها پیر نمی شوم بلکه هر روز جوان تر میشوم و توانایی هایم نیز افزایش خواهد یافت.

ایجاد انگیزه با وجود مشکلات زیاد ممکن است؟

یکی دیگر از دلایل بی انگیزه شدن غرق شدن در روز مرگی ها و بزرگ کردن مسائل و مشکلات است. وقتی هر روز یک سری آدم دور و برمان باشند و هی بگویند که اوضاع خراب است و چنین است و چنان است. وقتی همه اش حرف های منفی بشنوی. از کسانی که می گویند که به تلاش کردند اما به موفقیت رسیدن به این سادگی ها نیست، انگیزه آدم به فنا می رود.

من به تو دوست عزیزم می گویم

 

رسیدن به اهداف و رویاهایت حق توست.

زندگی آسوده داشتن حق توست!

داشتن هر چیزی که می خواهی.

زندگی در خانه رویایی با همسر رویایی حق توست.

سفر هایی با خوش گذرانی های زیاد، غذاهای لذیذ، لباس های زیبا و فاخر.

هر چیزی که دلت می خواهد همه این ها حق توست.

تو می توانی آن ها را داشته باشی به شرطی که اول از همه باور کنی که می شود.

 

اولین و مهم ترین قدم ایجاد انگیزه در خود است. این که بدانی وقتی همه در سختی زندگی می کنند دلیل بر این نیست که تو محکوم به سخت زندگی کردن باشی.

تو اگر می خواهی متفاوت از بقیه باشی باید متفاوت از بقیه عمل کنی.

 

ایجاد انگیزه

 

راههای ایجاد انگیزه

  1. اولین قدم تعهد است

بیا با خودت عهد ببند که به تمام آرزوهایت برسی. آن را یادداشت کن و به جایی که همیشه در معرض دید توست بچسبان. وقتی که هرروز با این جمله مواجه شوی انگیزه ات برای تلاش بیشتر می شود و خواسته هایت به تو نزدیک تر می شوند.

  1. یک هدف گذاری خود انجام بده

برای اینکه انگیزه داشته باشی اول از هم باید هدف داشته باشی. یک هدف گذاری خوب و حرفه ای می تواند یک انگیزه خوب در تو ایجاد می کند که می تواند باعث تلاش مضاعف شود.

  1. به برنامه ریزی عمل کن

برنامه ریزی و عمل به آن و بعد از آن تعیین هدف های کوچک در راستای هدف اصلی و سپس رسیدن به آن ها می تواند به ایجاد انگیزه و افزایش آن کمک کند. پس برنامه ریزی کن و طبق آن پیش برو.

  1. زمان بدن خود را پیدا کن

ببین در چه ساعاتی از روز انگیزه بیشتری برای تلاش برای رسیدن به خواسته هایت داری. در آن زمان بیشتر کار کن. تلاش برای رسیدن به هدف به خودی خود باعث ایجاد انگیزه در تو می شود و قله های خوشبختی را به تو می رساند.

  1. هر روز رویا پردازی کن

هر روز ساعاتی را برای رویا پردازی در رابطه با چیزهایی که می خواهی بکن. در تصوراتت خودت را ببین که به خواسته هایت رسیده ای. به هر چیزی که می خواستی بدون هیچ محدودیتی. ذهن خود را از محدودیت رها کن و در رویاهایت غرق شو. با این کار مشاهده می کنی که هر روز و هر روز انگیزه ات برای کار ها و تلاش هایت به صورت تصاعدی افزایش می یابد.

  1. از کارهای کوچک شروع کن

توجه داشته باش برای اینکه برای تلاش برای هدف های بزرگت انگیزه داشته باشی و نا امید نشوی باید قبل از آن به هدف های کوچکی رسیده باشی. اگر تا به حال موفقیت چندانی در زندگی نداشته ای اهداف کوچکی برای خودت انتخاب کن و به آن ها برس. مثل تلاش برای یاد گرفتن شنا، فهمیدن ترانه های انگلیسی، حفظ کردن شعر، پرورش یک گیاه کوچک، تعمیر سشوار در منزل و …

همه این ها ایده های مناسبی برای افزایش انگیزه و تلاش است. که می توان با رسیدن به آن ها برای اهداف بزرگ تر در خود ایجاد انگیزه ای فوق العاده کرد.

  1. مطالعه زندگی نامه افراد موفق

شما می توانید با مطالعه زندگی نامه افراد موفق جهان و یا با صحبت کردن با افراد موفقی که در اطراف خود می شناسید انگیزه خود را به خوبی افزایش دهید. با این کار متوجه می شوید که همان طور که آنها توانسته اند به موفقیت در زندگی و کار خود برسند من هم می توانم. البته این کار فواید بسیار زیادی برای شما خواهد داشت که فقط بعد از انجام آن متوجه آن خواهید شد.

دوستان عزیزم این راههایی که به شما معرفی کردم از مهم ترین و قدرتمند ترین راه ها برای افزایش انگیزه در زندگی است. فقط آن ها را به صورت تیتر وار نخوانید و در زندگی خود به کار ببرید تا تاثیر شگفت انگیز آن را در زندگی خود ببینید.

اگر این مقاله رو دوست داشتی با رای دادن، نظر دادن و به اشتراک گذاشتن مطلب ما رو دل گرم کنید تا مطالب بیشتر و بهتری رو برای شما عزیزان آماده کنیم.

11 پاسخ
  1. عسل..AA
    عسل..AA says:

    عالی بود ادم میتونه خیلیییییی ازش بهره بگیره ممنون از سایت خودتون فقط یک سوال داشتم چگونه اراده ام رو قوی کنم که بتونم کارهایی که گفتین و انجام بدم امروز فردا نکنم؟مرسی

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      دوست خوبم ممنون از دیدگاه ارزشمند و زیبات
      به زودی مطلبی رو آماده میکنیم که بسیار مرتبط با سوال شما هست.
      خوشحال میشم که مطالب رو دنبال کنی و این مطلب برای شما دوست خوبم تاثیر گذار باشه و بتونه باعث انرژی بالفعلت بشه.

      پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      دوست عزیزم ممنون از نظر شما
      برای رفع این مشکل یکی از روشهای خوب تجسم رویاهای تحقق یافته خودتون و لذت بردن از اونهاست. اگر ببینید که براورده شدن و نشدن رویاهاتون چه تغییرات بزرگی توی زندگیتون داره با انرژی بیشتری تلاش میکنید.

      پاسخ
  2. فرامرز حسن پور
    فرامرز حسن پور says:

    با توجه به اینکه روش های ایجاد انگیزه خیلی ساده بیان شد اما به نظرم خیلی مفید و نیاز به تامل بیشتری داره. ممنون از مطالبتون امیدوارم عزیزان به عمل کردن این روشها اقدام کنند.

    پاسخ
  3. DANIL
    DANIL says:

    سلام مقاله ای که نوشتید عالی بود در نوشتن قسمت ایجاد انگیزه در کتابم به خیلی کمک کرد با سپاس فراوان دوستدار شما دانیال میرشکاری

    پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

مایل به شرکت در بحث هستید؟
در صورت تمایل مشارکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *