راهنمای قانون جذب

راهنمای قانون جذب

راهنمای قانون جذب چیست؟

اکثر افراد چیزی که درباره قانون جذب شنیده اند این است که به هر چیزی که فکر کنید، آن را به زندگی خود جذب می کنید و راهنمای قانون جذب این است که در مورد چیزهایی که دوست داریم فکر کنیم. افراد زیادی بعد از دیدن فیلم راز هیجان زده شده و سعی کرده اند که با فکر کردن به چیزهایی که دوست دارند موجب رخ دادن آنها در زندگی خود شوند، اما بعد از تلاش زیاد نتیجه شگفت آوری در زندگی خود مشاهده نکرده اند. حقیقت این است که موضوع قانون جذب کمی عمیق تر از این هاست. شما در طی روز ممکن است به مسائل زیادی فکر کنید؛ ترافیک، آلودگی هوا، مسائل اقتصادی، سیاسی، رفتار اطرافیان، نابه سامانی ها و بی نطمی ها، رفتار افراد و … این افکار ممکن است مثبت یا منفی باشند.

راهنمای قانون جذب و نحوه استفاده

افکار مثبت موجب احساس مثبت و افکار منفی موجب احساس منفی می شوند و تشویش و نگرانی به همراه خواهند داشت. اما این افکار و احساسات معمولا لحظه ای هستند و در زمان خاصی می آیند و می روند و شاید تاثیر چشمگیری در قانون جذب نداشته باشند. اما اگر این افکار تکرار شونده باشند و با دوره تناوب کوتاهی به صورت مداوم تکرار و تکرار شوند، تاثیر خود را بر زندگی ما خواهند گذاشت. به عبارت دیگر افکار لحظه ای به تنهایی تاثیر زیادی در قانون جذب ندارند، بلکه این توجه است که باعث فعال شدن کائنات طبق قانون جذب برای رسیدن شما به خواسته هایتان می شود. مثلا اینکه شما هرروز به ترافیک توجه داشته باشید و این افکار هرروز برای شما تکرار شوند، هرروز ترافیک یشتری را به زندگی خود جذب می کنید.

راهنمای قانون جذب این است که اگر به رفتار بد اطرافیانتان توجه داشته باشید، هرروز رفتار بد بیشتری از آنها به زندگی خود دعوت می کنید و اگر به رفتار خوب اطرافیانتان توجه بیشتری داشته باشید، رفتار خوب بیشتری از آنها به زندگی خود جذب می کنید و هرروز رفتارهای خوب بیشتری از آنها را خواهید دید. بدین صورت هر موضوع مثبتی که روی آن توجه کنید موجب می شود از آن جنس اتفاقات مثبت بیشتر و بیشتر در زندگی تان اتفاق بیفتد و توجه رو موضوعات و مسائل منفی موجب بیشتر شدن اتفاقات منفی در زندگی می شود. شاید به نظر عجیب و غیر منطقی به نظر برسد اما افراد زیادی که از قانون جذب نتایج زیادی گرفته اند کاملا این اتفاقات را تایید می کنند. برای درک بهتر موضوع می توانید مقاله انرژی مثبت در زندگی را مطالعه کنید و از آن ایده های بیشتری بگیرید.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

مایل به شرکت در بحث هستید؟
در صورت تمایل مشارکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *