آشنایی با قانون جذب

آشنایی با قانون جذب

آشنایی با قانون جذب و استفاده از آن

این مقاله قصد کمی آشنایی با قانون جذب را برای شما عزیزان دارد. حتما شما هم زمزمه هایی در مورد قانون جذب شنیده اید و این که چه تاثیراتی در زندگی می تواند داشته باشد. باور کردنش کمی سخت است که بخواهند به ما بقبولانند که همه زندگی مان حول یک محور می چرخد و آن هم قانون جذب است.

می گویند که افرادی که به موفقیت دست پیدا کرده اند به خاطر این است که این قانون را خوب درک کرده و در زندگی خود به کار بسته اند. برخی هم آن را سال ها در قلب خود مثل یک راز بزرگ پنهان کرده اند اما به راستی قانون جذب چیست.

وقتی به مدرسه می رفتم شاگرد اول کلاس بودم و با تقریب خوبی تمام سوالات سختی که معلم ها می دادند را حل می کردم. ذهنم پیچیده شده بود. خوب به یاد دارم که یک سوالی را که تقریبا یک صفحه برایش جواب نوشته بودم معلمم پای تخته در یک خط به جوابی که من رسیده بودم رسید. باورش برایم سخت بود و احساس می کردم که زحماتم به باد رفته است. آن معلمم هر جلسه سوالات سخت می داد و پاسخ های یک خطی پای تخته می نوشت. کم کم فهمیدم که پاسخ به سوالات هر چند سخت، آسان تر از چیزی است که من فکر می کنم. این تفکر بسیار زیبا تر از گذشته بود و احساس بهتری به من می داد. اینکه من توانایی حل مسائل سخت را هم دارم. این تبدیل به باور من شد که پاسخ سوالات سخت آن قدرا هم که به نظر می رسد سخت نیست.

وقتی آشنایی با قانون جذب برایم اتفاق افتاد باز هم باورم تایید شد. چرا که قانون جذب هم یک پاسخ یک خطی برای یک سوال بسیار دشوار بود.

قانون زندگی!

باورش بسیار سخت بود که بدانم هر انسانی مسئول گذشته، حال و آینده خودش است و هیچ بی عدالتی و ظلمی اتفاق نیفتاده است. اینکه بدانم من خودم زندگی خود را می سازم حیرت آور است اما این که بدانم دلیل تمام اتفاقات بد در زندگیم خودم هستم کمی سخت است. با خودم که می توانم رو راست باشم؛ این به این دلیل است که من عادت کرده ام که تقصیر ها را گردن دیگران بیندازم و خودم را تبرئه کنم.

راز اتفاقی بزرگ نبود یک پاسخ ساده به سوالات پیچیده ذهن من بود. قانونی برای تمام زندگی ام. اینکه بدانم قدرت خلق آینده ام در دستان خودم است و هیچ کس روی این کره خاکی نمی تواند زندگی مرا تغییر دهد فوق العاده است و قلبم را پر از هیجان می کند. من با قانون جذب آشنا شدم و کم کم درباره آن مطالعه کردم و اثرات کوچک و بزرگ آن را در زندگی ام دیدم و اکنون آن را پذیرفته ام. اگر می خواهید درباره این قانون فوق العاده و مراحل قانون جذب بدانید مقالات دیگر سایت را مطالعه کنید. تا مقاله بعدی منتظرم باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

مایل به شرکت در بحث هستید؟
در صورت تمایل مشارکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *